STORYTELLING
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující.
Naučíme Vás, jak vyprávět příběhy a s jejich pomocí ovlivňovat dění. Storytelling je vyprávění příběhů. Lidský mozek lépe přijímá informace v podobě příběhu. Díky příběhům si lépe pamatujeme a chápeme, co a proč se kolem nás děje. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.
1 denní interaktivní trénink zaměřený na pravidla storytellingu a tvoření smysluplných sdělení a příběhů vám otevře cestu k lepší komunikaci.
Storytelling, improvizace, efektivní komunikace, vypravěčské postupy, příběh pro sdělení, získání pozornosti, originální prezentace, práce s hlasem, inspirace posluchače, vzbuzování emocí.
Kdy je vhodné storytelling využít?
- při prezentaci
- při prosazování nápadů u nadřízených a kolegů
- při motivaci podřízených
Komu je určeno?
Vhodné pro manažery, obchodníky, teamleadery, prezentující, personalisty, marketéry a ty, kteří jsou v kontaktu s lidmi, jež chtějí motivovat a přimět k akci.
V čem pomůže vám:
MANAŽEŘI
Získejte lidi pro své myšlenky, inspirujte je ke změně postojů či k netradičním řešením složitých situací.
MARKETING A PR
Storytelling výrazně pomáhá marketingu, kdy se pomocí vyprávění příběhu mohou zákazníci lépe ztotožnit se značkou. Daleko raději se člověk stane příznivcem produktu, k němuž se váže nějaká emotivní linka.
OBCHODNÍCI
Budete-li vyprávět příběh, lidé si mnohem lépe zapamatují, kdo jste, co nabízíte a proč to nabízíte.
PREZENTUJÍCÍ, UČITELÉ, MODERÁTOŘI
Storytelling je skvělý nástroj, když chcete prezentovat bez slidů. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.Prezentujete nabídky, strategie, projekty, sdělujete informace a reporty? Oživte svá sdělení vyprávěním poutavých příběhů, naučte se, jak začlenit příběhy do prezentace a snáze své posluchače motivovat a přimět k jednání.
Absolventi kurzu se naučí, jak
- efektivně komunikovat s posluchačem při veřejných vystoupeních
- předávat svá sdělení v podobě příběhu a začleňovat příběhy do prezentací
- dát informacím smysl, který by holá fakta nikdy dát nemohla
- zařazovat do svého projevu originální vypravěčské postupy a improvizaci
- využívat vlastní fantazii a imaginaci
- získat pozornost posluchačů, zasáhnout jejich emoce, motivovat a inspirovat posluchače k participaci a akci
- pochopit pravidla přitažlivosti příběhů
OBSAH
- Přínos storytellingu
- Využívání příběhů při sděleních a prezentacích
- Jak inspirovat a motivovat druhé a usměrnit skupinová rozhodnutí
- Jak tvořit vlastní příběhy – praktické nácviky
- kde hledat vhodné příběhy, metafory, analogie pro svou praxi
- sestavení vlastního příběhu
- umění improvizace
- příběhy z prostředí businessu – proč jsou působivé
- Jak stručně sdělit příběh – praktické nácviky
- výběr a formulace myšlenek, které zaujmou
- práce s hlasem – modulace hlasu, pauzy
- neverbální komunikace – gesta, mimika
- práce s pointou
- nácvik vyprávění příběhu, rozbor a zpětná vazba
TERMÍN
15.4.2019 ('9,00 - 16,30 hod.)
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.