HR CHATTING: Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři (online seminář)
Základní informace
Kategorie:
Management a leadership Koučink a mentoring Office management
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- HR CHATTING: Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři
- V roce 2020 jsme zažili rozsáhlý sociální experiment: ze dne na den jsme přešli od nutnosti "jít do práce" k nutnosti zůstat doma. Nyní vstupujeme do doby hybridních organizací, kdy zaměstnani kombinují práci doma a práci v kanceláři firmy. Jak to udělat, aby tento model i ve vaší firmě co nejépe fungoval?
- Toto setkání je určeno pro manažery firem i pro zaměstnance, kteří budou kombinovat práci doma i v kanceláři.
- • specifika tzv. hybridní organizace – výhody i nevýhody,
- • jak organizovat, řídit a motivovat jednotlivé zaměstnance,
- • jak řídit i týmy v hybridním systému,
- • nové role managementu i týmů.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.