Jak reagovat na změny nákupního procesu zákazníka
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Jak reagovat na změny nákupního procesu zákazníka
- Co zvládnete po aplikaci do praxe: • dozvíte se, jaké dynamické změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků, • poznáte, jak podporovat spokojenost zákazníků tak, aby se k vám vraceli, • naučíte se správně komunikovat se zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.
- Komu tento seminář pomůže: • marketing manažerům a brand manažerům, • pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komunikace, • obchodníkům a vedoucím obchodních oddělení, • zadavatelům a tvůrcům reklamy, • reklamním, komunikačním agenturám, grafickým studiím a kreativním shopům.
- • PR a jeho role před nákupem zákazníka,
- • jednotlivé fáze nákupního procesu,
- • podle čeho se zákazníci rozhodují a jak je tedy motivovat,
- • E-commerce a jaho rozvoj,
- • role sociálních sítí,
- • content marketing – jaký obsah pomůže zákazníkům,
- • obchodní argumenty a proškolení týmu prodejců,
- • výzkumy – mystery shopping a jak ho organizovat,
- • recenze zákazníků – zpětná vazba a datová analytika,
- • jak dále podporovat spokojenost zákazníků,
- • jak řešit nespokojené zákazníky.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.