Personální riskmanagement aneb jak minimalizovat personální rizika ve firmě (online seminář)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Personální riskmanagement aneb jak minimalizovat personální rizika ve firmě
- Seznámíte se s hlavními zdroji a příčinami personálních rizik organizace, jejich prevencí a odstraňováním. Hlavní pozornost je věnována rizikům spojeným s nevhodným výběrem a povyšováním pracovníků, zvýšenou nespokojeností zaměstnanců, jejich nesprávným řízením a kontrolou či jejich nevhodnou motivací.
- Určeno personálním manažerům a specialistům, liniovým manažerům či vnitřním auditorům, kteří se zabývají zlepšováním řízení organizací a prevencí podnikových rizik.
- • co jsou personální rizika,
- • druhy personálních rizik a jak jim předcházet,
- • hlavní příčiny personálních rizik,
- • dopady personálních rizik a jak mohou ohrozit chod firmy,
- • co je možné dělat pro prevenci personálních rizik,
- • deset praktických kroků k omezení personálních rizik,
- • jak na prevenci personálních rizik prakticky ve vaší firmě.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.