Práce s emocemi v manažerské praxi
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Práce s emocemi v manažerské praxi
- Od dobrého manažera se očekává téměř nemožné. Manažer musí výborně ovládat své řemeslo i dobře vést své podřízené. Měl by si udržet otevřenost k představám svých zákazníků, vnímavost k potřebám svých podřízených a to vše úspěšně sladit s požadavky vedení firmy. V mnoha situacích tak čelí protichůdným přáním, které provázejí silné emoce.
- Seminář je určen všem manažerským pozicím.
- • jak komunikovat emočně zabarvené informace: nepříjemné zprávy, kritiku apod.,
- • produktivní oceňování, pochvala a hodnocení,
- • jak nejvhodněji reagovat na pracovní chyby v týmu,
- • komunikace s podřízeným v dlouhodobé emoční nepohodě provázené smutkem a dlouhodobým poklesem výkonu,
- • jak reagovat na podřízeného v záchvatu vzteku – praktické nácviky,
- • jak jako manažer nepodlehnout negativním emocím a stresu v personálně komplikovaných situacích,
- • jednání s týmem v období změn ve firmě,
- • co je míněno pojmem emoční kultura a v čem je pro manažera výhodné, aby ji u svých podřízených podporoval a pěstoval.
- Seminář je veden prakticky – teoretická doporučení budou vždy doplněna nácvikem komunikace v konkrétních emočně zátěžových situacích.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.