Public Relations a krizová komunikace (nejenom s médii)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Public Relations a krizová komunikace (nejenom s médii)
- Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu krizové události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu. Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.
- Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace, tedy především: • pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace, specialisté marketingu, pracovníci personálního oddělení apod, • manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR.
- • typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
- • jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
- • co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
- • role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
- • jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
- • co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
- • firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.