Grab@Pizza™
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Experts are now talking about Business and IT Integration or Fusion. Experts are always coming up with trendy new buzzwords and models. It is as if by giving it a new name we can sweep the old one under the carpet and blame our lack of alignment on the old outdated terminology…..or framework. This is it!
Do you recognize this?70% of the IT departments are unable to demonstrate value to their business. The business and IT relationship is under strain, both parties blaming the other. IT is under increasing pressure to improve.
New, disruptive technologies such as Cloud and social media, are emerging rapidly and Businesses are demanding more and more IT. IT continually struggles to align with the business to ensure investments in emerging technologies deliver value, without negatively impacting existing services and capabilities?
Business & IT alignment has been a top CIO concern for more than 10 years yet still we struggle. The latest Society of Information Management annual survey reveals ‘Business and IT-Alignment STILL as a number 1 issue. It has been in the top 3 issues for the last 14 years.
Cíle workshopu- Sladění IT a podnikového rozhodování
- Zaměření na zákazníka / klienta
- Transformace ITSM a ITIL do strategické schopnosti
- Zlepšení spolupráce a komunikace mezi všemi zúčastněnými
IT je stále příliš vnitřně zaměřené a není vždy považováno za strategického obchodního partnera
There is still too much focus on adopting the frameworks and not focusing on realizing a sustainable change in Attitude, behavior and Culture in both Business and IT.
The majority of IT organizations are still experiencing top ABC of ICT worst practices (as identified by more than 3000 IT organizations).
- IT je příliš interní
- Nepochopení dopadu podnikání a priority
- Příliš malé zapojení firmy do specifikace a testování požadavků
Grab @ Pizza je velmi úspěšná firma s vysokým celoročním obratem.
Při interní kontrole generální ředitel zjišťuje, že výsledky za prvního půl roku nedosahují příliš pozitivních výsledků a žádá svého manažera o obnovu plánu a vytvoření nové prodejní strategie, aby opět došlo k zisku firmy. Tento plán má být založen na 6 měsíční obchodní strategii.
IT is a crucial enabler for reaching new markets, streamlining processes and reducing administrative overheads. The IT department must organize themselves to explore the business demands, translate them to IT strategy and organize IT Support, IT Operations and Change Management to ensure that the Business is successful at the end of the simulation.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.