JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
- Naučit se techniky účinného jednání s lidmi
- Získat dovednost vést klíčové rozhovory
- Získat schopnost předcházet konfliktním situacím, a pokud přesto nastanou, dokázat je dobře řešit
1. den
- Role liniového manažera, mistra v moderní organizaci
- Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi
- Styly řízení a jejich uplatnění v praxi
- Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační, koučovací a hodnotící rozhovor)
- Motivace – komunikační prvky, podporující spolupráci a důvěru v pracovních vztazích
- Předcházení konfliktům
- Pět způsobů řešení konfliktů
- Typy konfliktních situací a strategie, jak je zvládnout
- Modelová řešení konfliktních situací – trénink
Interaktivní výklad, moderovaná diskuze, práce ve skupinách, případové studie, trénink rozhovorů a jejich rozbor.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.