Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
V rámci semináře se dozvíte
Zveme vás na první seminář svého druhu u nás, v rámci nějž budeme pod vedením Daniela Dočekala reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku.
Tyto změny na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.
Proklamovaným cílem Facebooku je „vrátit jej lidem“ a to právě za pomoci zásadního omezení organického dosahu u firemních profilů. Nehledejme za těmito slovy Marka Zuckerberga žádný velký altruismus. V praxi to totiž zatím vypadá, že nejde o nic menšího, než proměnit Facebook v “paid” medium.
Návštěvu tohoto semináře tedy vřele doporučujeme těm z vás, kteří se v daných změnách potřebujete rychle zorientovat a rozhodnout se, jakým způsobem má smysl využívat největší sociální síť světa dále.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.