Školení: Firemní Instagram pro začátečníky
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Co se na školení naučíte
- Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
- Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
- Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
- Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
- Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
- Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
- Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
- Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
- Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
- Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
- Kudy na správu více účtů.
- Co autorské právo a Instagram.
- Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.
Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.