Školení: Low cost digitální marketing
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Co se na školení naučíte
- Přemýšlet o své značce, službách, či produktech z nadhledu vašeho online uživatele
- Jak moc je (nejenom v digitále) důležitá sebereflexe a jak je důležité vystoupit z řady
- Prioritizovat a plánovat aktivity v digitálním prostředí
- Jaké jsou pro vás relevantní komunikační plochy a jak je mezi sebou kombinovat
- Jak nastavovat marketingové, či obchodní cíle v digitálu
- Kdo by měl být zodpovědný za plnění daných cílů
Na školení určitě přijďte, pakliže si potřebujete srovnat myšlenky, získat inspiraci a konkrétní doporučení pro vaše další směřování v online. Na školení naopak nebudeme řešit “nejnižší možné rozpočty” do PPC reklamy, facebooku, či kde si zadarmo udělat hezký web atd.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: začínající podnikatele, pro něž je online prostředí hlavní komunikační plochou a / nebo majitele a marketingové pracovníky menších a středních firem, které jsou na prahu digitální transformace jejich podnikání.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.