Školení: Obsahová strategie pro web
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Co se na školení naučíte
- Jaký obsah prodává, zvyšuje návštěvnost a zájem uživatelů
- Jak obsah navrhnout podle potřeb uživatelů a vašich cílů
- Jak navrhnout informační architekturu, strukturu a navigaci webu
- Jaké jsou možnosti, trendy a nástroje pro různé formáty
- Jak obsah webu otestovat, měřit a vyhodnocovat
- Jak se starat o obsah a co by měl umět redakční systém (CMS)?
- Jak na dynamický obsah a personalizaci obsahu?
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: manažery, tvůrce, editory a správce webů a obsahu, pracovníky v marketingu, UX designery. Dotýká se firemních webů, e-shopů, ale i médií a aplikací.
Nezáleží, jestli už nový web máte, plánujete, chystáte redesign nebo prostě chcete zvýšit úspěšnost toho stávajícího.
Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.