Školení: Marketingová strategie pro sociální sítě
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Co se na školení naučíte
Potřebujete sociální sítě pro vaši firmu či osobnostní marketing? Facebook, Linkedin, Twitter i Instagram mají mnoho společného, naučte se je zvládat jednotlivě, ale i jako fungující celek. Neobjevujte objevené, školení vás naučí účinné pracovní postupy, ukáže příklady, naučí využívat množství dalších pomůcek.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.
Jak funguje Facebook pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing
Jak funguje Facebook pro péči o zákazníky
Jakým způsobem tvořit příspěvky na sociálních sítích
Jak funguje Instagram pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing
Jak funguje Twitter pro firemní a osobností komunikaci a marketing
Jak funguje Linkedin pro firemní a osobností komunikaci a marketing
Jak se nezbláznit z notifikací a nastavit efektivní workflow
Plánování příspěvků, kalendář, schvalování, publikování
Využití dalších nástrojů (WhatsApp, Buffer, IFTTT, cloud)
Vyhledávání a monitorování na sociálních sítích
Cesta k pochopení hashtagů a jejich zvládnutí
40:40:20 aneb jaké složení příspěvků mít a kde je brát a proč recyklovat
Co se děje s příspěvky po zveřejnění
Jak přistupovat k různým druhům zpětné vazby
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.