INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ - Jonas Ridderstrale
Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály – nesmíte zapomínat na video marketing.
Personalisté mají skvělou příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!
- Pracovníky HR oddělení a personalisty
- Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci
- Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
- Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty
- Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
- Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu
- Změna chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak dnes hledá uchazeč práci (nejen) na internetu
- Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
- Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
- Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web, video pohovory…
- Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah, který zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled
- Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
- Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců a důvody nespokojenosti
- Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
- Video marketing – představení firemní kultury nesmí být nuda
- Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
- Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty a zapojit je aktivně do HR komunikace
Individuální přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.