Konference Digitalizace pracovněprávní agendy, personální management a digitální firma
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Program pro rok 2022 připravujeme. Program 2021: 1. ČÁST - DIGITALIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY
1. blok: Elektronizace HR z pohledu práva (9:00 – 11:00)
Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners
V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.
11:00 – 11:15 Přestávka
2. blok: Best practice – Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto (11:15 – 12:00)
Zbyněk Prokop, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie COVID-19 naopak pomohla zrychlit digitalizaci HR služeb pro zaměstnance. Digitální podpisy, chatboti, zaměstnanecký portál a další jako základní kameny komunikace v době, kdy se vyhýbáme kontaktu a v masivní míře využíváme práci z domova.
3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními (12:00 – 13:00)
Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.
-
Mzdový portál a digitalizace ve mzdách
Karel Smetana, SM-DATA -
Virtuální firemní kancelář
Petr Pilin, ipodnik.cz -
Tvůrce softwarových řešení
Ondřej Gryc, PINYA s.r.o. -
Zjednodušení firemní administrativy
David Melichar, Aptien Labs, s. r. o.
13:00 – 13:45 Přestávka
2. ČÁST – DIGITALIZACE A PERSONÁLNÍ MANAGEMENT1. blok – On-line nábor (13:45 – 15:00)
Luděk Kantor, iRecruit, s. r. o.
- Pohovor on-line – výhody, meze a úskalí
- Online Assesment centre
- Digitalizace náborového procesu
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
- Online profesní diagnostika
- Metodika Job Matching
- Blended adaptační proces
15:00 – 15:15 Přestávka
2. blok – On-line týmy a jejich řízení (15:15 – 17:00)
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
- Specifika práce na dálku
- Výhody a nevýhody/bariéry online týmů
- Komunikace
- Role manažera/lídra online týmu
- Typologie pracovníků v online týmech
- Tipy pro práci v remote režimu
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.