Moderní Public Relations – manuál komunikace s médii
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Moderní Public Relations – manuál komunikace s médii
- Zorientujete se v základech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní "PR manuál" a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.
- Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů "píáristů" z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí. Seminář je prostě pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.
- • nástroje a postupy PR,
- • Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
- • postupy dobré tvorby tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
- • co média vlastně chtějí: struktura a specifika sdělovacích prostředků,
- • tisková oprava, omluva – ano či ne – pokud ano, kdy a jak?,
- • kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
- • když přijde krize – hlavní principy zvládání nenadálých situací,
- • média a právo,
- • úvod do monitoringu médií.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.