Úvod do ITIL®2011
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
1/2 DENNÍ PŘEHLEDOVÝ KURZ
ITIL® je rozsáhlý, konzistentní a procesně orientovaný rámec pro návrh procesů podpory a řízení služeb ICT. ITIL® vychází z nejlepších zkušeností z praxe ITSM a za dobu své existence se stal de-facto mezinárodním standardem pro oblast ITSM.
Pokud jste o ITIL® již slyšeli, ale nemáte čas absolvovat plnohodnotný kurz, nebo si nejste jisti, zda je pro Vás vhodný, potom je pro Vás ideální právě tento přehledový kurz.
ITIL®2011 – ucelený rámec pro řízení IT služeb
ITIL® 2011 je celosvětově nejuznávanějším procesním rámcem pro řízení IT služeb. Rámec nahlíží na IT služby perspektivou životního cyklu, který se skládá z 5 fází (Strategie, Návrh, Přechod, Provoz a Neustálé zlepšování).
Pro každou fázi ITIL® 2011 doporučuje sadu procesů řízení služeb a s nimi propojených rolí a výkonnostních indikátorů.
Co vám Úvod do ITIL®2011 pomůže pochopit?
- proč je ITIL® 2011 nejrozšířenějším rámcem pro řízení IT služeb
- co je hodnota služby a jak se vytváří
- proč jsou IT služby řízené podle ITIL® 2011 úspěšné
- jak vypadá životní cyklus služeb
Probíraná klíčová témata
- jak řídit služby hospodárně a efektivně pro dosažení strategických cílů společností
- jak minimalizovat odstávky IT služeb prostřednictvím proaktivního řízení rizik
- jak maximalizovat návratnost investic v oblasti IT služeb
Kurz vám dále přinese
- představu o obsahu plnohodnotného kurzu ITIL® 2011 Foundation
- přehled vyšších úrovní certifikace v rámci certifikačního systému ITIL® 2011
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.