Kalkulace a cenotvorba se zaměřením na prodej služeb v komerčním prostředí
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Cíle:
- Na semináři porozumíte způsobu volby vhodné metody kalkulace v podnikové praxi, získáte praktické dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů a určování cen, které by pokryly náklady, nesly zisk a nebyly vysoké pro zákazníky. Pochopíte nejen nákladové stránky podnikání, ale také praktické nastavení cen podle principu vnímání hodnoty, kterou zákazník za zaplacený produkt očekává.
- Seminář je určen pro manažery středního a vrcholového managementu firmy a majitele, kteří chtějí získat konkrétní poznatky o přípravě kalkulací a nastavování cen v sektoru služeb.
- • náklady firmy, jejich uspořádání a sledování ve firmě,
- • základy rozhodování při řízení nákladů,
- • nákladové optimalizace,
- • problematika rozdělení nákladů u služeb,
- • volba správné kalkulační metody – základy,
- • metodika tvorby cen – nákladově orientovaná, poptávkově orientovaná, konkurenčně orientovaná,
- • nejčastější chyby v cenotvorbě a jak se jim vyvarovat,
- • kalkulace cen zakázkových služeb, problematika a omezení,
- • kalkulace vzdělávacích akcí,
- • specifika kalkulace cen zdravotnických služeb,
- • praktické příklady výpočtu kalkulací.
- Dotazy a diskuze.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.