Seminář Principy designu reportů a dashboardů
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Správné techniky designu reportů a dashboardů vašim uživatelům umožní v záplavě dat rychle a snadno odlišit to, co je opravdu důležité.
Náš seminář Principy designu reportů a dashboardů a navazující workshop Design reportů a dashboardů v praktických příkladech vám pomůže maximalizovat efektivitu využívání firemních dat a nalézat v běžných datech skryté hodnoty pro Vaše podnikání.
Úvodní seminář pokrývá základní principy designu reportů a dashboardů pro zajištění maximální efektivity předání požadovaných informací jejich uživatlům. Naučíte se využívat poznatky z oboru kognitivní psychologie souvisejícími s vnímáním informací a fungováním paměti.
Co se na semináři naučíte:
• Důvody proč se zabývat designem informací, jeho historie a vývoj.
• Základy kognitivní psychologie ve vztahu k reportingu a analýze dat.
• Aplikace základů kognitivní psychologie při návrhu reportů a dashboardů.
• Výběr a design tabulek a grafů.
• Ergonomie reportů a dashboardů.
• Postup při návrhu a implementaci reportů a dashboardů.
Seminář je určený pro:
• Pracovníky controllingu a financí zodpovědné za tvorbu reportů.
• Vývojáře reportů a dashboardů z oddělení IT a Business Intelligence.
• Datové analytiku marketingu, obchodu, logistiky nebo back-office.
• Kohokoliv, jehož náplní je alespoň částečně tvorba reportů a analýza dat.
Školením vás provede Jakub Holubec - konzultant s více než 15 lety zkušeností s vývojem reportů a dashboardů. Jakub pracoval na desítkách reportingových projektů pro společnosti jako Česká spořitelna, Komerční banka, Wüstenrot, Škoda auto, Sanofi Aventis nebo E.ON. Jeho semináři již prošlo více než 250 účastníků.
Na závěr školení Vám vystavíme certifikát – Potvrzení o absolvování kurzu jménem naší firmy.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.