JAK VYBUDOVAT ZÁKAZNICKOU KOMUNITU
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Doba se radikálně mění... Pokud nemáte vybudovanou silnou zákaznickou komunitu, můžete mít prostě problém ve svém podnikání. Poradíme, jak vytvářet věrné zákazníky a udržovat s nimi dlouhodobé vztahy. Nákupní proces probíhá dnes na Internetu a je třeba oslovit zákazníky ve správnou chvíli a správným způsobem a nezapomínat na sociální sítě! Komunitní marketing je sázka na jistotu.
- Business model a změna nákupního procesu zákazníka v dnešní dynamické době hyperkonkurence
- Kdo jsou zákazníci – segmentace cílové skupiny a persony
- Databáze a CRM – GDPR, jak mít aktuální kontakty, hodnota zákazníka
- Jaké komunikační kanály využívá zákazník – komunikační strategie
- Jak využít fanoušky na sociálních sítích
- Co sdělovat, jak často, kde a jak – výhody pro zákazníky
- Výzvy k akci v nákupním procesu – jak změnit svůj web
- Nové formáty komunikace a content marketing
- Věrnost zákazníků a jejich spokojenost – reference, recenze a výzkumy
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.