Marketingová akademie (CIMA-A) – marketingový specialista
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Úvod do marketingu. Základy marketingového řízení a plánování. Analýza makroprostředí. Analýza trhu. Analýza chování zákazníka. Segmentace a umisťování. Analýza konkurence. Interní analýza. Náklady a kalkulace. Marketingové strategie. Produktová a sortimentní politika. Cenová politika a řízení cen. Distribuční politika. Marketingová komunikace. Reklama. Marketingová komunikace v on-line prostředí. Marketingový výzkum. Aplikace marketingového výzkumu.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.