Obsahová strategie a content marketing
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
"Obsah je král. Lidé ho milují a sdílejí. Někdy ale také proklínají a ignorují. Aby zákazníky zaujal, musíte svůj obsah dobře vymyslet, nachystat a doručit. Musíte mít obsahovou strategii." Jan Ambrož
Co se na školení naučíte
- Proč je obsahový marketing výrazným trendem
- Systematicky plánovat, vytvářet a rozvíjet obsah, který splní vaše cíle a potřeby zákazníků
- Navrhnout užitečnou obsahovou strategii a zavést ji do praxe
- Jaký obsah využít a které nástroje vám pomohou
- Co dobrého se mohou firmy naučit od médií a vydavatelů
- Nastavit proces, přidělit role, nadchnout a zapojit spolupracovníky
- Zlepšit workflow a výsledky copywritingu, webdesignu nebo redesignu
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro:
- Marketingové manažery, provozovatele webů, konzultanty internetového marketingu a PR
- Copywritery, redaktory, tvůrce a správce obsahu, kteří chtějí klientům dodávat a „prodávat“ kvalitnější služby
- Majitele webů a zadavatele, kteří nechtějí zbytečně ztrácet čas, peníze a vlasy na hlavě
- Webdesignéry, kteří vidí webdesign jako komplexní a provázaný celek
- Projekťáky, kteří vidí rádi výsledky a splněné termíny
- Výrobce redakčních systémů, kteří chtějí svá CMS přizpůsobovat požadavkům obsahu
Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.
Jan Ambrož
Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.