Kreativa v digitálních kampaních (Zoom)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
- Jak uživatelé konzumují online obsah a jak to ovlivňuje design kreativy.
- Jak vytvářet video pro specifické účely a platformy.
- Jaký je rozdíl mezi statickou a rich-media kreativou v bannerové pozici a zlaté standardy pro jejich adaptaci vůči specifickému cíli.
- Jak to celé plánovat - jak strategické plánování ovlivní typ kreativy a její storytelling (= jak efektivně naplánovat kampaň, která obsahuje jak video, tak banner a různé cíle).
- Jak dokážu měřit efektivitu kampaní a optimalizovat kreativu.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.