Marketingová strategie pro sociální sítě (Zoom)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Větší detail platforem - Facebook, Instagram, LinkedIN
- Jak funguje analytika (Co nám řikají insights jednotlivých sítí a jak to interpretovat)
- Na která čísla dává skutečný smysl se zaměřit
- Jak funguje reklama a její pokročilé nastavení (Jak ji dělat efektivně a rozumět jí včetně klíčových frameworků a strategií.)
- Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky (ukázky vertikál)
- Na jaké metriky optimalizovat komunikaci a jejich rozebrání (Budete vědět, co znamenají a jestli se hodí pro vaši specifickou komunikační strategii.)
Workshop
- Dvě odlišné značky
- Společně si postavíme marketingovou strategii na social
- Vytvoříme Framework práce se socialem, jaké sítě budou primární, jaké další problémy v rámci firmy můžeme na socialu řešit
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.