Školení PPC reklamy II – pro pokročilé
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!
Co se na školení naučíte
- Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
- Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
- Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích a v obsahových sítích.
- Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
- Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.
- Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:
- Rozhraní PPC systémů Google Adwords a Sklik.
- Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
- Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
- Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
- Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.