SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání s dodavateli
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Určeno pro nákupčí, disponenty, obchodní manažery, operátory.
Naučit se efektivně vyjednávat s dodavateli prostřednictvím e-mailu či telefonu. Naučit se připravit správnou strategii jednání a techniky k jeho dobrému zvládnutí.
- Umění prosadit svůj zájem u dodavatelů, kteří neplní dohody a sliby (jednorázově či opakovaně)
- Urychlení dodávky
- Naplnění dohody
- Změny ve specifikaci dodávky
- Další situace z praxe účastníků
- Kdy volit distanční (telefonický, mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
- Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
- Umění předejít nedorozumění a konfliktům
- Řešení konfliktů po telefonu
- Triky na zvládnutí neodbytných či upovídaných volajících
- Obrana proti nevyžádaným telefonátům
- Rychlé ukončení nevyžádaného telefonátu
Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.