Analýza pracovních funkcí a řízení pracovního výkonu – základní stavební kameny personální práce
Základní informace
Kategorie:
Management a leadership Koučink a mentoring Office management
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Analýza pracovních funkcí a řízení pracovního výkonu – základní stavební kameny personální práce
- Odnesete si nástroje a postupy pro měření "velikosti" pracovních funkci, nastavení interního systému odměňování a optimalizaci pracovního výkonu.
- Určeno HR manažerům, HR specialistům, kteří potřebují získat praktické informace o správném řízení pracovního výkonu a souvisejícím nastavení interních systémů.
- • definice procesu a business procesu,
- • jak měřit účinnost procesů (možnost měřit efektivitu HR business procesů, např. získávání/nábor pracovníků, pro který je popis pracovní činnosti nezbytný,
- • různé metodiky měření pracovní funkce (HAY, Mercer apod.),
- • vazba analýzy/měření pracovní funkce a řizení pracovního výkonu na ostatní HR procesy, (také s odkazem na tzv. HR architekturu),
- • popis pracovní činnosti – různé přístupy a optimální model,
- • řízení pracovního výkonu: optimální konstrukce (MBO, kompetenční rámec, individuální plán rozvoje); praktické ukázky přístupu různých firem
- • praktické využití analýzy pracovní funkce (interní a externí job grading, porovnávání se mzdovými průzkumy, nastavení systému odměňování a benefitů),
- Workshop 1: Analýza vybraného HR procesu z firemního prostředí účastníků (nejlépe náboru), stanovení kritérií (KPIs) pro měření jeho účinnosti (pracovní template bude poskytnut)
- Workshop 2: Vytvoření popisu pracovní činnosti pro vybranou pracovní funkci (nebo úprava stávajícího popisu) na základě představených metodik (pracovní template bude poskytnut)
- Workshop 3: Vytvoření kompetenčního rámce pro jednu nebo více pracovních funkcí na základě existujícího popisu pracovní činnosti (účastníci si připraví předem); pokud popis zatím není, vytvoří jej na místě (viz workshop 2)
- Pozn.: Kompetenční rámec je určitým středobodem a nezbytnou součástí procesu řízení pracovního výkonu, jelikož se na něj váže oblast odměňování, náboru, career, succession a talent planning).
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.