Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací
Základní informace
Kategorie:
Komunikace a prezentace Koučink a mentoring Office management
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací
- Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem.
- Seminář je připraven pro každého, kdo: • se chce vyhnout zbytečným konfliktům a vypjatým situacím v komunikaci, • chce porozumět významu jednotlivých gest, mimiky i dalších signálů těla, • chce lépe pochopit sám sebe i chování druhých, zvládnout své emoce i spontánní reakce
- • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,
- • co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,
- • jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,
- • význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,
- • 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,
- • zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,
- • typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,
- • lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,
- • antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,
- • jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,
- • využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,
- • správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,
- • práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.
- Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi vás, účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítíte dobře a nedaří se vám dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak se vám podaří odstranit překážky, změnit komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, abyste si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.