JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.
Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.
- Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
- Proč a čím nás tito lidé stresují
- Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
- Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
- Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
- Techniky deeskalace konfliktních situací
- Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
- Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých
Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.