Jednáme s klientem po telefonu
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Jednáme s klientem po telefonu
- V průběhu tohoto semináře: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, • zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem, • pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat, • začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.
- Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj: ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu. Je určen pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit a najít nové cesty v komunikaci navenek.
- • struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
- • komunikační úrovně a komunikační bloky,
- • ledovec zákaznické motivace,
- • zlatá pravidla telefonování,
- • typy otázek a jejich prezentace klientovi,
- • na co si dát v rozhovoru pozor,
- • námitky a jak s nimi pracovat,
- • typologie klientů,
- • komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.
- Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
- • jak obchodovat po telefonu,
- • jak po telefonu zaujmout,
- • sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
- • práce s doporučením.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.