Právní nástrahy v marketingu a reklamně a jak se jim vyhnout – nenechte se dostat do úzkých kvůli propagaci svojí (nebo cizí) značky
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Cíle:
- Na semináři se dozvíte, na jaké oblasti práva byste si měli dávat pozor a jak správně postupovat. Dozvíte se, jak správně nastavit smlouvy a co všechno v nich je dobré upravit. Zjistíte, jak a kdy je možné se „inspirovat“ ostatními, jak se vyhnout problémům s GDPR a jak správně citovat, abyste se nedostali do problémů.
- Seminář je určen pro marketingové agentury, PR manažery, marketingové manažery i pro freelancery. Seminář je zároveň vhodný pro ty, kteří s marketingovými agenturami a freelancery uzavírají smlouvy.
- Kličkujeme minovým polem – kde se skrývá hlavní nebezpečí?:
- • duševní vlastnictví,
- • nekalá soutěž,
- • regulace reklamy,
- • osobní údaje.
- Jak si poradit s hlavními nástrahami, např.:
- • hranice inspirace,
- • citace,
- • fotobanky,
- • soupeření s konkurencí,
- • videa a fotografie z akcí,
- • zasílání newsletteru,
- • cookies.
- Smlouvy v marketingu:
- • reklamní agentura,
- • digitální agentura / IT společnost,
- • freelancer,
- • influencer.
- Dotazy a diskuze.
- Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.