Školení Google Analytics II - pro pokročilé
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Co se na školení naučíte
Používáte již Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily?
- Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
- Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
- Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
- Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
- Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.
Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.
Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl:
- Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics.
- Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty.
- Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.