Školení: Zákaznické cesty v praxi
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Dobrý lead je alfou a omegou všech, kteří na internetu prodávají své služby, či produkty. Naučte se, co všechno je dobré mít na paměti při snaze takové leady získat, proměnit v reálný výsledek a posléze udržet.
Co se na školení naučíte
- Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
- Jaké online kanály používat pro získání leadu
- Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
- Jakým způsobem pracovat s leady v různých stádiích zájmu
- Jaké nástroje používat při lead managementu
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky, obchodní ředitele, majitele menších a středních firem, zástupce firem procházejících úplnou, či částečnou transformací svých aktivit do online prostředí.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.