Jaká byla konference ÚSPĚŠNÁ ASISTENTKA MANAŽERA

7 nejinspirativnějších myšlenek z konference pro úspěšné asistentky

Třináctý ročník konference ÚSPĚŠNÁ ASISTENTKA MANAŽERA prolomil špatnou pověst třináctky. Setkání žen, které vykonávají práci svých snů, se soustředilo na témata SEBEvědomí, SEBEprosazení, SEBEprezentace, SEBEpoznání a SEBEorganizace. Účastnice tak věnovaly jeden den opravdu pouze samy SOBĚ. Přinášíme vám nyní nejinspirativnější myšlenky, které jste na konferenci mohli slyšet. 

1. ÚSPĚCH MUSÍ PŘIJÍT OD VÁS

Jak dosáhnout úspěchu? Na počátku je vědomí vaší vlastní hodnoty. Víte, v čem jste nepřekonatelní a nenahraditelní? To vy musíte přijít s tím, v čem jste dobří a co vás baví. Propagujte své schopnosti, nepředpokládejte, že se o nich ví. Pokud jste nespokojení tam, kde jste, možná vás od vysněné pozice dělí jen odvaha říct si o to, co chcete.

2. K VYHOŘENÍ DOCHÁZÍ, KDYŽ VÁS PRÁCE VYČERPÁVÁ PSYCHICKY, NIKOLIV FYZICKY 

V každé profesi dostáváte úkoly, které vás baví, i úkoly, které vás nebaví. Když si to vyjádříte percentuálně, snadno si uděláte představu o tom, jestli jste na správném místě.Všechno, co děláte z donucení, vás nesmírně vyčerpává. Sebepřemáhání vás stojí spoustu sil. A pokud musíte překonávat odpor až osm hodin denně, pamatujte, že potřebujete stejnou dobu k odpočinku a k obnovení svých sil.

3. UDĚLEJTE NĚCO NAVÍC 

Jak si můžete získat svého šéfa? Tím, že pro něj uděláte něco navíc, co nevyplývá z vaší náplně práce. Pamatujte, že vítěz je vždy sám. A také pozice šéfa je osamocená.Poskytněte svému šéfovi psychickou podporu, buďte tady pro něj a získáte si jeho důvěru. 

4. NIKDO NENÍ ANI LEPŠÍ, ANI HORŠÍ ČLOVĚK

Kdo je lepší a kdo je horší? Pokud se podceňujeme a věříme, že ostatní jsou ok, ale my nejsme ok, nebudeme se projevovat, aby nikdo nespatřil naše nedostatky. Odsuzujeme se však k tomu, že nebudou viděny ani naše přednosti.

Pokud se naopak přeceňujeme a věříme, že jsme ok, ale ostatní ok nejsou, budeme si tímto přístupem narušovat všechny své vztahy a vazby. Řešením je autentická asertivita. Měli bychom oceňovat jak sebe, tak druhé. 

5. NEJVÍCE NÁS VYČERPÁVAJÍ DILEMATA 

Protože trávíme den v kanceláři, veškeré naše síly spotřebovává naše duševní činnost. Uvnitř naší mysli se odehrává nepřetržitý rozhovor všech našich já. Včerejší já chtělo vstávat v 7:00. Dnešní já by chtělo spát do 9:00. Všechna dílčí já mezi sebou vyjednávají a všechna tato dilemata nás vyčerpávají. Stejně tak nás ubíjejí i nedokončené úkoly, které neustále nosíme v hlavě.

6. VE VZTAHU MŮŽEME BÝT TEHDY, POKUD JDEME PO JEDNÉ CESTĚ A JEDNÍM SMĚREM

Volba partnera je jedním z nejvýznamnějších rozhodnutí v životě. Pokud jsou naše kariérní cíle v rozporu s kariérními cíli partnera, stáváme se obětí rozporuplných snah a cílů. 

7. SLOVU DÁVÁ VÝZNAM PŘEDEVŠÍM ENERGIE, KTEROU V SOBĚ NESE

Co všechno ovlivňuje dojem, který v lidech vyvoláváme? 55 % vytváří naše neverbální komunikace, 38 % dokresluje naše barva hlasu a pouze 7 % spočívá v obsahu sdělení. I slova však mají svou magickou moc. Ozvláštněné slovo dokáže upoutat naši pozornost a inspirovat naši obrazotvornost. 

Tak zase za rok. Mezitím máme čas otestovat nové myšlenky v praxi.

Jaká byla konference ÚSPĚŠNÁ ASISTENTKA MANAŽERA

Doporučené kurzy