Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Cílem školení je ukázat Public Relations v novém digitálním, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.
Co se na školení naučíte
- Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
- Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
- Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
- Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
- Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
- Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
- Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relations jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.