Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci
Základní informace
- Kategorie:
- Jazyk:
- Organizátor:
Termín a místo
 Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny, 
 poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.
Co se na školení naučíte
- Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
- Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
- Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
- Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
- Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
- Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.






