Online kurz - Zákaznická orientace
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Chcete zjisti, kdo je ve skutečnosti Váš nejlepší zákazník či klient? Jak jej k sobě přitáhnout? A jak zařídit, aby se k Vám rád vracel? Jak s ním vytvořit ten nejlepší obchodní vztah? Tak přesně s tím Vám pomůže virtuální kurz Zákaznická orientace.
Co se v tomto kurzu naučíte:
• Jaký je význam zákazníka a prozákaznické orientace
• Jak se mění prostředí na trhu
• Co jsou „čtyři světy zákaznické orientace“
• Z jakých atributů se skládá kvalitní zákaznický přístup
• Jak budovat a udržovat vztah se zákazníkem
• Rozlišovat typologii zákazníků
Pro koho je kurz vhodný:
Každého, kdo chce mít dobré vztahy se zákazníky a klienty, především obchodníky, manažery, podnikatele
Co všechno se dozvíte:
V kurzu se budeme zabývat zákaznickou orientací v širším pojetí. Objasníme si význam zákazníka i klientského přístupu obecně. Vysvětlíme si, proč je důležitý nejen přímý kontakt s klientem. Že bychom měli dbát také na nastavení vůči zákazníkovi a budování vzájemných dlouhodobých vztahů. Charakterizujeme si fenomén současného zákazníka a jeho postupné proměny. Seznámíme se s konceptem „čtyř světů zákaznické orientace“. Zasadíme si do něj jednotlivé atributy, které charakterizují kvalitní zákaznický přístup. Řekneme si, co je potřeba pro získání nového klienta a jak si jej i přes náročné a konkurenční prostředí udržet. Nakonec si představíme typologii zákazníků a její pozitivní význam pro individuální přístup ke klientovi.
Kdo Vás kurzem provede: Veronika Poláčková
Za jak dlouho se vše naučíte: 60 minut
Co se v tomto kurzu naučíte:
• Jaký je význam zákazníka a prozákaznické orientace
• Jak se mění prostředí na trhu
• Co jsou „čtyři světy zákaznické orientace“
• Z jakých atributů se skládá kvalitní zákaznický přístup
• Jak budovat a udržovat vztah se zákazníkem
• Rozlišovat typologii zákazníků
Pro koho je kurz vhodný:
Každého, kdo chce mít dobré vztahy se zákazníky a klienty, především obchodníky, manažery, podnikatele
Co všechno se dozvíte:
V kurzu se budeme zabývat zákaznickou orientací v širším pojetí. Objasníme si význam zákazníka i klientského přístupu obecně. Vysvětlíme si, proč je důležitý nejen přímý kontakt s klientem. Že bychom měli dbát také na nastavení vůči zákazníkovi a budování vzájemných dlouhodobých vztahů. Charakterizujeme si fenomén současného zákazníka a jeho postupné proměny. Seznámíme se s konceptem „čtyř světů zákaznické orientace“. Zasadíme si do něj jednotlivé atributy, které charakterizují kvalitní zákaznický přístup. Řekneme si, co je potřeba pro získání nového klienta a jak si jej i přes náročné a konkurenční prostředí udržet. Nakonec si představíme typologii zákazníků a její pozitivní význam pro individuální přístup ke klientovi.
Kdo Vás kurzem provede: Veronika Poláčková
Za jak dlouho se vše naučíte: 60 minut
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.