Akademie digitálního marketingu (DigiAka)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Online vzdělávání. 13 týdnů. 9 tematických oblastí. Maximálně 20 studentů v ročníku. Ostrá data konkrétní firmy. Seminární práce. Prodejní prezentace. Zpětná vazba lektorů a zástupce studované firmy.
To vše zažijete, když se s námi vydáte do dalšího vzdělávacího cyklu. Začínáme již sedmý rok naší existence :)
Během 13 týdnů výuky se setkáte v rámci 9 tematických modulů seznámíte se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Jeden z modulů je zaměřen i na prodejní a prezentační dovednosti. Ten vám pomůže v nácviku a přípravě na prodejní prezentaci vašeho nejlepšího nápadu obsaženého v seminární práci. V praxi si vyzkoušíte přípravu analýzy aktivit firmy v digitálním prostředí, navrhnete strategii, postup i kreativu řešení, definici cílů a způsob jejich měření. Komunikovat budete se zadavatelem a získáte zpětnou vazbu jeho i lektorů.
ŠPIČKOVÍ ODBORNÍCI Z PRAXE | KNOW-HOW PRO REÁLNÝ SVĚT | KARIÉRNÍ AKCELERACE 13 setkání: Akademie zahrnuje 9 výukových dní, 2 konzultace, 1 prodejní prezentaci nanečisto a 1 prodejní prezentaci načisto (obhajoba seminární práce), které jsou plánovány vždy na čtvrtek.
9 MODULŮ: - Úvod do digitální integrované komunikace - Byznys cíle a řízení projektů - Prezentační a prodejní dovednosti - Online uživatel a média - Webová analytika - User Experience - Search Engine Marketing - Obsah a e-mailing - Sociální média
CERTIFIKÁT PRO ÚSPĚŠNÉ ABSOLVENTY: - Hodnocení praktických úkolů a docházky - Hodnocení závěrečného testu - Hodnocení seminární práce s komentáři garantů - Hodnocení odborných znalostí a osobní hodnocení - Hodnocení prodejní prezentace řešení (obhajoba) - Doporučení, jakým směrem se v kariéře ubírat Akademii pořádají digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury.
Více informací: www.digiaka.cz
Jiná školení konzultační agentury Dobrý web
Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.
Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.