Sociální média I (Zoom)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
- Český marketingový mix – které sociální sítě v Česku rozhodně nevynechávat
- Počty uživatelů sociálních sítí v Česku i ve světě
- Návrat chatovacích aplikací, další sociální sítě a vývoj v blízké budoucnosti
- Charakteristické vlastnosti a zásadní rozdíly mezi Facebookem, Instagramem, Twitterem a Linkedinem
- Jak využívat sociální sítě pro firemní komunikaci a osobnostní komunikaci
- Základní funkčnost sociálních sítí – příspěvky, sdílení, lajkování, komentování, sledování
- Pokročilejší funkčnost – newsfeed, timeline, filtrování, dosah, engagement
- Kolik příspěvků týdně/denně, jaké jsou ideální časy
- Best practices a co naopak na sociálních sítích pokud možno nikdy nedělat
- Zásady komunikace, řešení stížností, práce s pozitivními a negativními komentáři, krizová komunikace, trolling
- Kam v celkovém firemním i osobnostním marketingu patří sociální sítě, jak vše spojit v jeden funkční celek
- Dá se na sociálních sítích fungovat bez placení?
- Reklama na sociálních sítích, připlácení za dosah, placení za získávání fanoušků
- Než začnete něco publikovat – autorské a osobnostní právo
- Když už publikujete – na co si dát pozor s ohledem na Pravidla užívání jednotlivých sítí
- Sociální sítě nejsou vaše, jak s tím žít a proč je důležité mít něco vlastního
- Kde získávat a jak připravovat obsah – texty, fotografie, koláže, videa
- Jak obsah tvořit, zejména tak, aby vyvolával odezvu
- Desktop není všechno, pamatujte na mobilní uživatele
- Nástroje pro správu sociálních sítí od zdarma až po placené, principy jejich fungování
- Jak (a proč) monitorovat sociální sítě
- Dotazy a odpovědi
Osnova školení je orientační, pořadí se může měnit i přizpůsobovat aktuálnímu vývoji, ohledem na časté změny funkčnosti a možností.
Co se ještě můžete na školení naučit
- Proč se video na výšku stává novým standardem
- Jak propojit sociální sítě a firemní či vlastní webové stránky
- Proč budete potřebovat influencery a fanoušky
- Proč se sociálních sítí nebát
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.