Jak připravit kampaně, aby vydělávaly
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny, 
 poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
- Cíle a jak je stanovit.
 - Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít.
 - Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat.
 - Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný aj.
 - Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh.
 - Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak.
 - 
Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
- kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy),
 - kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna),
 - kontinuální brandová kampaň,
 - akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték).
 
 
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.





