Asistent/ka, sekretář/ka (kombinovaná výuka)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Jedná se o kombinovanou formu akreditovaného kurzu (40 hod výuky formou prezenční účasti a 40 hod výuky formou distanční – samostudium pomocí e-learningu) s akreditací MŠMT. Obsahová náplň kurzu je dána standardy Národní soustavy kvalifikací pro profesi Asistent/Asistentka (62-008-M) - nový standard s platností od 19.06.2020. Aktuálně platnou akreditaci najdete zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/ka, sekretář/ka. Součástí kurzu je i profesní zkouška.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost - zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky - postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Obsahová náplňObsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativy
- Orientace v základních ekonomických pojmech
- Uplatňování firemních procesů
- Komunikační dovednosti
- Zásady společenského chování a vystupování
- Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
Získané kompetence:
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Uspokojování zákaznických potřeb
- Řešení problémů
- Plánování a organizování práce
- Komunikace s obchodními partnery
- Získávání a orientace v informacích
- 18 let
- základní vzdělání
- základní znalost práce na PC (internet, elekktronická pošta, soubory a složky, práce s textovým editorem)
- zpracování dat s využitím textového editoru, tabulkového procesoru, prezentace a internetu,
- náležitosti a formy zápisu z průběhu pracovní porady,
- vyřizování korespondence a vyhotovit podnikové písemnosti,
- znalost využívání elektronické pošty a komunikace prostřednictvím datových schránek,
- základy řízení a organizace práce v sekretariátu,
- zajišťování kancelářského vybavení, materiálu a potřeb sekretariátu,
- znalost povinností organizace v oblasti bozp a po vůči zaměstnancům,
- principy řízení organizace,
- znalost obecných zásad firemní kultury a její aplikace,
- pravidla efektivního telefonování,
- schopnost řešení konfliktů souvisejících s plněním úkolů sekretářky,
- základní pravidla společenského kontaktu,
- základní společenské akce,
- zásady sebeprezentace v rámci firmy,
- základní pravidla gastronomie,
- pravidla evidování korespondence, smluv a dalších dokumentů,
- znalost systémů vedení spisové služby,
- základní pravidla a postupy skartačních řízení, zákon o archivaci,
- znalost zákona o ochraně osobních údajů.
- orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji,
- vedení administrativy,
- příprava podkladů a formálních dokumentů,
- uplatňování firemních procesů,
- počítačová způsobilost,
- ekonomické povědomí,
- právní povědomí.
Zkouška profesní kvalifikace
Poznámka:
V případě, že budete chtít uplatnit úhradu profesní zkoušky pro odečet od základu daně v souladu se Zákonem č. 586/1992 Sb. Zákon České národní rady o daních z příjmů, § 15 - Nezdanitelná část základu daně, odstavec 8), je nutné o této skutečnosti informovat předem před vystavením daňového dokladu. Cena kurzu a zkoušky bude na dokladu rozdělena a celková částka se pak zvýší o 21 % DPH z ceny zkoušky!
Výstupní dokladPotvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.