Asistent/ka, sekretář/ka (kombinovaná výuka)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Jedná se o kombinovanou formu akreditovaného kurzu (40 hod výuky formou prezenční účasti a 40 hod výuky formou distanční – samostudium pomocí e-learningu) s akreditací MŠMT. Obsahová náplň kurzu je dána standardy Národní soustavy kvalifikací pro profesi Asistent/Asistentka (62-008-M) - nový standard s platností od 19.06.2020. Aktuálně platnou akreditaci najdete zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/ka, sekretář/ka. Součástí kurzu je i profesní zkouška.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost - zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky - postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Aktuálně vypsaný termín od 4.6. do 30.6.2021 proběhne v kombinované formě výuky - teoretická část on-line, praktická část Vedení administrativy (práce na PC) prezenčně. Aktuální denní rozpis (harmonogram) si můžete stáhnout zde
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Obsah školení
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativy
- Orientace v základních ekonomických pojmech
- Uplatňování firemních procesů
- Komunikační dovednosti
- Zásady společenského chování a vystupování
- Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
Získané kompetence:
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Uspokojování zákaznických potřeb
- Řešení problémů
- Plánování a organizování práce
- Komunikace s obchodními partnery
- Získávání a orientace v informacích
Vstupní požadavky
- 18 let
- základní vzdělání
- základní znalost práce na PC (internet, elekktronická pošta, soubory a složky, práce s textovým editorem)
Způsob ukončení
Zkouška profesní kvalifikace
Poznámka:
V případě, že budete chtít uplatnit úhradu profesní zkoušky pro odečet od základu daně v souladu se Zákonem č. 586/1992 Sb. Zákon České národní rady o daních z příjmů, § 15 - Nezdanitelná část základu daně, odstavec 8), je nutné o této skutečnosti informovat předem před vystavením daňového dokladu. Cena kurzu a zkoušky bude na dokladu rozdělena a celková částka se pak zvýší o 21 % DPH z ceny zkoušky!
Výstupní doklad
Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.