Umění dobře se ptát aneb síla otázky v obchodní komunikaci
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Umění dobře se ptát aneb síla otázky v obchodní komunikaci
- Zjistíte, jakou sílu v komunikaci (zejména v té obchodní) mají správně volené otázky. Dokážete vhodnými otázkami zjistit, co potřebujete, zvládnete lepší komunikaci s okolím.
- Seminář je určen komukoliv, kdo komunikuje s klienty a chce to dělat efektivněji a užitečněji. Tento seminář bude velmi užitečný zejména obchodníkům, asistentkám, manažerům, majitelům firem a dalším.
- • proč je lepší se dříve ptát, než jen odpovídat,
- • jak si připravit otázky pro obchodní rozhovor,
- • jak klást otázky ve správném čase a jak odpovědím dobře naslouchat,
- • jak efektivně využít otázky v běžné komunikaci,
- • varianty možných přístupů k vedení hovoru,
- • jak otázkami zmírnit napětí,
- • jak si hrát s otázkami v komunikaci.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.