JAK SE VHODNĚ PTÁT, abychom získali správné odpovědi
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Pokud chcete v komunikaci získat užitečné a potřebné informace, musíte se umět zeptat. Předpokládat je zbytečné a někdy i nebezpečné. Chcete-li se umět ptát, je tento trénink pro Vás. Můžete být obchodník, vyjednavač, manažer, personalista, člen pracovního týmu.
- Naučíte se pokládat nepředpojaté, otevřené a zvídavé otázky
- Naučíte se zneškodnit manipulaci a zobecňování
- Zkusíte si pomocí otázek dosáhnout svého cíle
- Kde všude jsou otázky užitečné – při obchodním jednání a vyjednávání, při vedení lidí, koučování, při řešení konfliktů, stížností atd.
- Typy otázek a kdy je použít – otázky konstruktivní, instruktivní, informativní, zvídavé, nepředpojaté otázky
- Jak ještě více otevřít otevřené otázky, abychom získali více informací
- Naslouchání a parafrázovací otázky, když si chceme být jisti a chceme slyšet víc
- Jak pomocí otázek zneškodnit manipulaci a nátlak
- Slova a způsob, jakým je říkáme, musejí být v souladu – jak mimoslovně podpořit to, co říkáme
Interaktivní tréninkový seminář.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.