Design reportů a dashboardů v praktických příkladech
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Správné techniky designu reportů a dashboardů vašim uživatelům umožní v záplavě dat rychle a snadno odlišit to, co je opravdu důležité.
Náš seminář Principy designu reportů a dashboardů a navazující workshop Design reportů a dashboardů v praktických příkladech vám pomůže maximalizovat efektivitu využívání firemních dat.
Praktický jednodenní workshop zaměřený na aplikování teoretických základů z úvodního semináře Principy grafického návrhu reportů a dashboardů a na konkrétní příklady z praxe. Účastníci se v rámci pracovních skupin snaží nalézt nejefektivnější vizualizaci zadaných úloh. Ve spolupráci s lektorem diskutují nad výhodami a nevýhodami jednotlivých návrhů, seznámí se s méně tradičními typy grafů a jejich využitím pro efektivní vizualizaci časových řad, odchylek, distribuce, korelace a dalších informací.
Naučíte se:
• Správně přemýšlet a spolupracovat při návrhu reportů a dashboardů.
• Definovat ukazatele, které má smysl analyzovat a vizualizovat.
• Vybírat správné typy tabulek a grafů pro konkrétní situace.
• Podporovat srovnávání dat, hledání závislostí a trendů.
• Používat alternativy k často používaným, ale méně efektivním vizualizacím.
• Prezentovat data ostatním a diskutovat nad optimálním řešením obvyklých reportingových úloh.
Workshop je určený pro:
• Pracovníky controllingu a financí zodpovědné za tvorbu reportů.
• Vývojáře reportů a dashboardů z oddělení IT a Business Intelligence.
• Datové analytiku marketingu, obchodu, logistiky nebo back-office.
• Kohokoliv, jehož náplní je alespoň částečně tvorba reportů a analýza dat.
Školením vás provede Jakub Holubec - konzultant s více než 15 lety zkušeností s vývojem reportů a dashboardů. Jakub pracoval na desítkách reportingových projektů pro společnosti jako Česká spořitelna, Komerční banka, Wüstenrot, Škoda auto, Sanofi Aventis nebo E.ON. Jeho semináři již prošlo více než 250 účastníků.
Na závěr školení Vám vystavíme certifikát – Potvrzení o absolvování kurzu jménem naší firmy.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.