Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Dokážete správně nastavit a správně vyhodnotit cíle vašich kampaní? Víte, co je v reportech vašich kampaní podstatné? Na co se ptát a co chtít po agentuře nebo zaměstnancích? Využíváte při cílení kampaní sociodemografické údaje? Vyhodnocujte a ptejte se na to podstatné.
Co se na školení naučíte
- Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu
- Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách
- Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.