Online kurz - Na co nezapomenout, když u vás zaměstnanec končí
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Musíte se z nějakého důvodu rozloučit se zaměstnancem? Ať už je Váš důvod jakýkoliv, měli by jste to udělat podle zákona a se všemi potřebnými náležitostmi. Tak, aby nedošlo k poškození některé ze stran, především pak Vás samotných. Přesně s tím Vám pomůže virtuální kurz Na co nezapomenout, když u vás zaměstnanec končí.
Co se v tomto kurzu naučíte:
• Obsah dokument ukončujícího pracovní poměr
• Pravidla nakládání s emailovou schránkou
• Předání pracovních pomůcek
• Nepodceňovat tzv. konkurenční doložku
• Náležitosti pracovního posudku
Pro koho je kurz vhodný:
Zejména pro personalisty či HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky
Blíže o obsahu kurzu:
Ať už z jakéhokoliv důvodu, může se stát, že se rozloučíte s Vaším zaměstnancem. Aby Vás někdy v budoucnu nečekalo nepříjemné překvapení, ať už ze strany úřadů nebo přímo Vašeho bývalého zaměstnance, přinášíme Vám seznam dvanácti věcí, na které byste neměli zapomenout. V našem předposledním videu s názvem „Na co nezapomenout, když u Vás zaměstnanec končí“ Vám prakticky poradíme například s tím, jak naložit s emailovou schránkou bývalého zaměstnance, na jaké lhůty si dát pozor, co všechno zaměstnanci vydat a jak je vhodné se chránit proti jeho nekalosoutěžnímu jednání a nečekanému vzniku Vaší konkurence.
Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská
Za jak dlouho se vše naučíte: 12 minut
O projektu HR HOT ISSUES:
Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky Vás v rámci projektu provedeme celým životem zaměstnance ve společnosti, a to z pohledu personalisty i právníka.
Co se v tomto kurzu naučíte:
• Obsah dokument ukončujícího pracovní poměr
• Pravidla nakládání s emailovou schránkou
• Předání pracovních pomůcek
• Nepodceňovat tzv. konkurenční doložku
• Náležitosti pracovního posudku
Pro koho je kurz vhodný:
Zejména pro personalisty či HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky
Blíže o obsahu kurzu:
Ať už z jakéhokoliv důvodu, může se stát, že se rozloučíte s Vaším zaměstnancem. Aby Vás někdy v budoucnu nečekalo nepříjemné překvapení, ať už ze strany úřadů nebo přímo Vašeho bývalého zaměstnance, přinášíme Vám seznam dvanácti věcí, na které byste neměli zapomenout. V našem předposledním videu s názvem „Na co nezapomenout, když u Vás zaměstnanec končí“ Vám prakticky poradíme například s tím, jak naložit s emailovou schránkou bývalého zaměstnance, na jaké lhůty si dát pozor, co všechno zaměstnanci vydat a jak je vhodné se chránit proti jeho nekalosoutěžnímu jednání a nečekanému vzniku Vaší konkurence.
Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská
Za jak dlouho se vše naučíte: 12 minut
O projektu HR HOT ISSUES:
Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky Vás v rámci projektu provedeme celým životem zaměstnance ve společnosti, a to z pohledu personalisty i právníka.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.